ŠTÁT A STARÍ POLITICI

Slovensko má stále šancu na vznik Národného Hnutia, ktoré bude môcť začať pracovať s nádejou na znovuzískanie kultúrnej a národnej identity Slovenského národa a nášho národného ducha

Foto Martin Baumann/TASR
Dátum 30.07.2019

Diskusia, ktorá ide naprieč politickým spektrom Slovenskej republiky pol roka pred voľbami, je zameraná na zaujímavý fenomén. Žiadna z politických strán nehovorí o svojom programe, o dlhodobom niekoľkogeneračnom pláne na zlepšenie podmienok života Slovenského národa pri zachovaní národnej a kultúrnej identity, no všetky strany sa začali svorne vyjadrovať o tom, kto s kým pôjde do akej koalície, kto je prijateľný a kto neprijateľný, kto je slušný a kto je ten neslušný, kto lieta v akom daňovom alebo volebnom podvode. Kto predal akú firmu, kto napísal aký status na facebooku. Ide o starých politikov, starých ideológiou straníckosti v riadení štátu v prospech strán a skupín a nie ich národa v Duchu rozvoja národnej a kultúrnej identity. Vidíme len divadlo pre voličov, a nakoniec sa všetko vráti do zabehnutých koľají, teda „Obchod ako obyčajne“.

Programové vyhlásenie vlády schválené NR SR

Programové vyhlásenie vlády Slovenskej republiky je dokument, ktorý má 70 strán. Je v nej prezentovaný zámer riadenia na obdobie štyroch rokov a zmien, ktoré je nutné urobiť. Žiadne médium neprinieslo ani čiastkovú analýzu niektorých z bodov, ktoré sú zakotvené v programovom vyhlásení, ktoré je verejným prísľubom Vlády SR pod kontrolou Národnej Rady SR.

Úsilie presadiť ústavný zákon o tvorbe Ústavného súdu, kde sa vláda zaväzuje návrh prijatia ústavného zákona, ktorý sa bude týkať kreácie ústavného súdu pri prehodnotení funkčného obdobia sudcov, kvalifikačných kritérií a osobu sudcu s dôrazom na odbornú a morálnu zdatnosť, vyjasnenie právomoci prezidenta v procese výberu. - Ústavný súd je zhodou opozície a koalície ku 29.7 2019 nefunkčný.

Posilňovanie demokratického a právneho štátu je dôležitým záujmom spoločnosti...Právny štát chápeme ako záväzok orgánov verejnej moci konať len na základe a v rámci zákona a zároveň dôsledne presadzovať právo voči každému. – Zavedenie retroaktivity do Ústavy Slovenskej republiky kvôli tzv. Mečiarovým amnestiám. Nevýber dostatočného počtu sudov Ústavného súdu zo strany prezidenta SR Andreja Kisku a tiež vymenovanie Zuzany Čaputovej predsedom neúplného Ústavného súdu do funkcie napriek tomu, že bola vznesená sťažnosť jedného z kandidátov na priebeh volieb a podozrenie z volebného podvodu. A toto všetko sa ku dňu 29.7 2019 deje zhodou koalície a opozície.

Vláda vytvorí podmienky pre zavedenie osobnej hmotnej zodpovednosti osôb nakladajúcich s verejnými zdrojmi, ku 29.7 takýto mechanizmus nebol zavedený.

V programovom vyhlásení o téme rodiny nájdu občania dva odstavce o deviatich riadkoch. Tu je ich časť.

Vláda bude podporovať rodinu, ... dôsledne uplatní riešenia, ktoré jej pri plnení pracovných povinností umožnia napĺňať svoje poslanie. Pri predkladaní návrhov zákonov bude zvažovať ich vplyv na manželstvo a rodinu, najmä zo sociálneho, hospodárskeho a finančného hľadiska. – zvýšenie nedostatočných finančných prostriedkov tzv. materského je napriek zakotveniu v programovom vyhlásení posúvané do predvolebnej kampane, teda do konca roka 2019 či začiatku 2020.

Prečo o tomto nehovorí koalícia, opozícia, či mainstreamové médiá? Ticho okolo tohto škandálu je ohlušujúce a znie od Záhorskej Vsi na západe po Novú Sedlicu na východe Slovenska.

Slovenská štátnosť a nové programové vyhlásenie Vlády SR

Do volieb do Národnej Rady Slovenskej republiky zostáva šesť mesiacov. Je veľmi dôležité, aby nastala celoštátna diskusia o ďalšom smerovaní Slovenska na obdobie minimálne troch ďalších generácií. Je potrebná dohoda odborníkov z oblasti

* Potravinovej bezpečnosti

* Obrannej politiky

* Zdravotníctva

* Vzdelania

* Cestnej infraštruktúry

* Ekonomických vied

* Ekológie

* Sociálnej sféry

* Právnych vied

* Kultúry

na to, aby vytvorili nový ideologický základ plánu na zlepšovanie podmienok života Slovenského národa pri zachovaní jeho národnej a kultúrnej identity na základe rozhodovania sa pomocou kritérií, ktoré zadefinoval jeden z významných Slovenských prekladateľov z ruského jazyka takto: Dobro je to, čo plodí harmóniu nielen vo vzťahu ku mne, ale vo vzťahu k celému supersystému, v ktorom žijeme.

Čiže

- ak urobím dobro, ktoré je cítiť dnes, ale v budúcnosti prinesie skazu, tak je to zlo.

- ak urobím dobro, ktoré je cítiť dnes, a v budúcnosti neprinesie skazu, je to dobro.

- ak urobím zlo, ktoré je cítiť dnes, a v budúcnosti prinesie harmóniu a dobro mnohým bez vedľajších efektov, je dobro.

- urobiť dobre sebe na úkor spoločnosti je zlo.

- urobiť dobro spoločnosti na úkor seba je dobro.

Je preto nevyhnutne nutné, aby plán presahoval štyri roky vládnutia jedného celku a zahŕňal kroky podriadené horeuvedeným kritériám na generácie vopred, ktorých význam pre Slovenský národ bude citeľný až u vnukov našich detí, no zabezpečí dlhodobý rozvoj nášho národa.

Dnes je, aj vzhľadom na horeuvedené fakty bezalternatívna situácia pre voliča. Ešte stále je k dispozícii potenciál 77 percent právoplatných voličov z volieb do Európskeho parlamentu, ktorí nevidia možnosť voľby terajšej ideológie starých politikov, kde je na výber len medzi škandálmi na jednej, či druhej strane. Slovensko má stále šancu na vznik Národného Hnutia, ktoré bude môcť začať pracovať s nádejou na znovuzískanie kultúrnej a národnej identity Slovenského národa a nášho národného ducha.